استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:عکس های مارونه فليني, :: 23:37 ::  نويسنده : Lima

فردیناند: فوتبالیست ها نسبت به سربازها دستمزد خیلی  بالایی دارند

 

این مدافع باتجربه که در جمع ثروتمندترین بازیکنان دنیا، در رده دهم قرار دارد، معتقد است مشاغل دیگری هستند که مستحق دریافت دستمزدی برابر با بازیکنان فوتبال هستند

ریو فردیناند، مدافع منچستریونایتد، معتقد است فوتبالیست ها نسبت به سربازان و نیروهای نظامی، دستمزد خیلی بالایی دریافت می کنند.

این مدافع باتجربه که در جمع ثروتمندترین بازیکنان دنیا، در رده دهم قرار دارد، معتقد است مشاغل دیگری هستند که مستحق دریافت دستمزدی برابر با بازیکنان فوتبال هستند.

آیا ما نسبت به نیروهای پلیس دستمزد بالایی دریافت می کنیم؟ یا سربازانی که از کشور ما مراقبت می کنند؟ بی تردید بله.

اما ما هم به اندازه ورزشکاران خیلی از رشته های دیگر هم پول دریافت نمی کنیم؛ مثل گلف بازها، بسکتبالیست ها و تنیسورها. مبالغی که آنها دریافت می کنند، در مقایسه ما خیلی مضحک است."

فردیناند معتقد است دیوید بکام، هم تیمی سابقش، که در صدر فهرست ثروتمندترین بازیکنان دنیا قرار دارد، نشان داد که چگونه یک فوتبالیست می تواند درآمدش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

" فکر می کنم او یک الگوی مناسب است که نشان می دهد چگونه می توانید تصویر بهتری از خود ارائه بدهید. فکر می کنم مسیر او بهترین راه بود زیرا او حتی زمانی که کاری نمی کند، در صدر اخبار است. اما مثلا رایان گیگز  و پل اسکولز مسیر متفاوتی را انتخاب کردند. گیگز هم اگر می خواست می توانست روی جلد مجلات برود و فکر می کند فهرست پولدارترین بازیکنان هم این را نشان می دهد.

برای من فوتبال همیشه در اولویت بوده و خواهد بود اما وقتی گاهی اوقات بعد از بازی ها احساس افسردگی می کنم، سرم را با تجارت گرم می کنم.

من یک مجله دیجیتال به اسم "شماره 5" دارم. رسیدگی به رستورانم و همین طور تولیدی لباس هایم با نام شماره 5 هم هست."

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان